Sunday, January 25, 2009

Bermain salji di Ikea

Terbaring di atas salji di tepi jalan di Calgary Canada, mat saleh lalu semua ketawakan aku
Aku, kakakku Jamaliah dan anaknya Hafiz(lani dah besar panjang)

Kesian Irfan, nak bawak kat tempat salji betul x dpt, salji gabus pun jadilah
Eisya dan Izza berposing sambil terbaring

Aku, Along dan Eisya


Salji tengah turun


Sukanya..., tu baru salji gabus kalau betul-betul punya entah mcmana ya...


Setiap kali kalau suami aku pulang mesti kami akan makan steak di Kampung Baru. Anak-anak aku suka makan disini. selepas makan kami pergi ke Ikea. Kebetulan kat Ikea ada dibuat satu tempat penuh dengan salji dan orang salji jadi anak-anakku tanpa membuang masa mengambil kesempatan bermain dengan salji, tak caye boleh tengok gambar. Bukan main seronoknya anak-anakku, sampai taknak balik. Nasib baiklah aku pernah bermain salji yang betul-betul, masa tu aku kat Canada. Aku berterimakasih banyak-banyak dekat abangku Ghazali sebab dialah aku merasa datang kesini dan dapat bermain salji buat pertama kalinya tanpa dia mungkin hingga kini aku tidak merasa utk merasai apa yg pernah kurasai di Canada. Terimakasih.......

3 comments:

corotte said...

uikk.... yg gambo salji tu kat maner? citer laa.. takat tulis Ikea jer... kat Damansara pun ader Ikea.. gamba pun masa muda remaja lagik... hahhahaha...........

Test 1 Freescale said...

a'ah..tu la pasal..aku igt kan kat ikea damansara tu jek..hahak...

Sally@Joyah said...

gambar salji tu aku tangkap kat Canada tahun 1995