Tuesday, February 10, 2009

Cuti 3 hari

Dalam masa cuti 3 hari ini banyak benda yg dapat ku lakukan. Aku telah menampal akuariumku dan akhirnya ia boleh digunakan semula tetapi aku tidak tahu berapa lama ianya boleh bertahan.



Akuariumku yg telah ditampal

Akuariumku yg telah siap

Setelah siap memasang kembali akuarium aku menanam pokok bunga dan menolong Eisya mengepam basikal.


Pokok bunga yang ku tanam, asalnya 1 kini menjadi 3 pokok

Eisya mengepam basikalnya
Pada hari Ahad kakakku Kham datang ke rumah dan aku pun meminta dia mengajarku membuat kuih dan aku telah belajar 3 jenis kuih. Kuih-kuih itu ialah agar-agar cendul, kek coklat kukus dan kuih serimuka.

Agar-agar cendul




Kek coklat kukus

2 comments:

Unknown said...

agar agar cendol???? bole la kitaorang test lagik.. hahahhaha..
bukak kelas photoshop lak.. bole aku anak beranak mentekedarah lagik... + epi ( kaki melantak gak ni....)

Ghazali said...

Sal nanti bagi aku resepi agar agar cendol tu ye ...berkenan aku tengok

imah yanbu ksa